Népszerű bejegyzések

2014. december 30., kedd

Nálad már készülnek a blúzok a tavaszra, nyárra?

Beindítottam a termelést. 
Minden nap, más ruhát, blúzt varrok.
Itt a hideg, nem vágyom ki a meleg szobából, így az imádott anyagjaimból beindult a varrás. 
Fel frissítem a ruhatáram a tavaszra, nyárra. 

Ami nem kell, vagy meguntam, kiürítem a szekrényem, a jövevényeknek.

Aukciós portálokon árusítok, így hamar, új gazdára találnak a régi cuccaim. 
Ismerem magam. 
És te?

A tavaszt, a kertben és a családommal fogom tölteni, mit elhatároztam, ezért is vetettem bele magam az alkotás tengerébe.
Fogadd szeretettel a kész munkáim, mit most kedvcsinálónak megosztok veletek.


Újra várom Edit munkáit is, mik mostanában, az ünnepek miatt elmaradtak.


Mindenkinek
Boldog Új Évet kívánok és remélem, még sok új ötletet, fényképet kapok olvasóimtól.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése