Népszerű bejegyzések

2015. február 17., kedd

Hátul nyitott, denevér ujjú blúz varrása + szabásminta

  Fekete, elasztikus flitteres viszkóz anyagból készítettem ezt az egyszerű felsőt, mit te is elkészíthetsz.
A szabásmintáját is könnyű elkészíteni. 
A háta kivágást, nem féloldalasan készítettem el, hanem középen, mivel forgattam az anyagot, így a félbe hajtott anyag széle a háta közepe lett.

    Elkészítése:
       1. Szabásminta elkészítése
       2. szabás
       3. háta közepe behajtása, 
       4. vállrész összevarrás,
       5. oldalrész összevarrás,
       6. nyaka elszegése, ( szatén fekete ferde-                pántot vettem és azzal szegtem el, 
       viszont 3 cm  csíkkal is megoldható, mit az       anyag széléből le lehet vágni)
   7. passzé összevarrása és felvarrása a blúz        aljára
    8. ujja felhajtás
    9. levasalás


és már hordhatod is!


Ugye, milyen egyszerű?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése