Népszerű bejegyzések

2015. április 27., hétfő

Rózsaszín, virágos kis álom felső készítése...

Ezt a kis ékszer felsőt, igen egyszerű elkészíteni. 
Lejjebb, találsz egy szabásmintát, mi alapján a blúz felső részét szabtam.
Mint, ahogy észrevehetted,
a hosszán változtattam és a nyakkivágáson.
Egy 70 cm széles és 80 cm hosszú lapot vettem alapul, és hajtottam félbe, minek a közepén vágtam egy lyukat. 
A nyakkört.








Egyszerűen a nyakkört, vissza hajtottam és el is van szegve. 

Az ujjak végét is így oldottam meg.



Mivel, a blúz alja, viszkóz-elasztán, nyúlós anyag, a blúz felső része viszont nem nyúlós, így begumiztam az alját, hogy egyenletesen legyen beráncolva. 


Próbáltam, simán, a klasszikus módon ráncolni, cérnával, viszont azt igen nehéz szépen, egyenletesen behúzni, hozzá igazítani az alsó részhez, mivel, így nem nyúlik az alsó részhez az anyag.

A blúz aljához, van már szabásmintám, viszont, ezt is igen egyszerű elkészíteni.
1. leméred a mell alatti rész körméretét és negyedeled,
2. leméred a mell és a csípő közötti hosszt, vagy ha ruhát szeretnél, addig, ameddig neked kell,
3. csípő kerület negyedelése
4. félbe hajtasz egy csomagoló papírt és rá méred az adatokat,
5. az ív megrajzolása, használhatsz egy általad megfelelő pólót is mintának,
6. minta kivágása és már szabhatod is az alját a blúznak,

Videó az anyagról:









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése