Népszerű bejegyzések

2011. augusztus 2., kedd

Húzózár-bevarrási módok

Már írtam a nadrágba való cipzár bevarrásáról fotókkal illusztrálva, így arról külön most nem írok.
A húzózár, mit legtöbbször cipzárnak hívunk az egyik legfontosabb ruhaipari kellék, amelyet a ruházat záródása végett alkalmazunk szoknyákon, nadrágokon, de bármilyen más ruházati terméken is.Személy szerint, díszítésre is használom. A szövet táskáim is sokszor ezzel zárom le. Igen kedvelem, mivel, egyszerű a használata. Holnap, a fajtáiról írok.

2 megjegyzés:

  1. Köszi, hogy leírod ilyen részletesen, én már sokat tanultam tőled. Volt már egy csomó dolog, amire rájöttem, aztán később olvastam valahol, hogy hogyan csinálják a profik. Hát pont úgy, ahogy én is rájöttem:), de azért jobb lett volna előbb elolvasni, nem pedig ötvenedszerre rájönni, és a homlokomra csapni :). Szóval nagyon hasznos, amit csinálsz, ne haragudj, ha nem teszek mindig megjegyzést, de gyakran olvaslak, és néha visszafelé is keresgélek a bejegyzéseidben. Szóval mégegyszer köszi, hogy tanítasz szabni, varrni :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen és sok sikert kívánok a munkádhoz.

    VálaszTörlés