Népszerű bejegyzések

2015. január 7., szerda

Hol találok egyszerű szabásmintákat?



Rendszeres vásárlóm, Edit, ki már sok munkáját megosztotta velünk, találta ezt az oldalt. Én is bejelöltem a facebookon, hogy mindig lássam az új alkotásokat. 


Terveimben szerepelt, egy ilyen oldal létrehozása, viszont, látva ezt a profizmust, úgy döntöttem, nem készítek ugyanolyan oldalt, inkább megosztom veletek, és természetesen, én is használom a szabásmintákat.


Varrtam is 2 felsőt, kedvenc méteráruimból.


Sok szabásmintát, le is mentettem a gépemre és meg is valósítom őket, hogy megbizonyosodjak, jók ezek a minták, ötletek. 
Így tudom csak nyugodt szívvel ajánlani. 

Az igazán kezdő varrónők is óriási sikert szerezhetnek , így nem megy el egyből a kedvük az alkotástól. 
     Kísérletezni is jobb, mint állandó kudarccal szembesülni. 

A két szabásminta, ugyanaz, csak az anyaguk más. 
Molett, hölgyeknek is és kismamáknak is kiváló, elegáns felső, mit alkalomra is hordhatnak.

A rózsaszín virágos anyagomnál, mi pamutszatén, üni rózsaszín pamutszaténnal kombináltam az ujj részét, mi keretet ad a blúznak. Mikor látom a te munkád?


Ha több szabásmintára vagy kíváncsi:Kattints rám! és egy új ablakban feljön az oldal. Ott is vagy.










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése